Information
Search

Умови повернення товарів

Шановний покупець!   


LOCKER’s дякує Вам, що обрали наш магазин і сподіваємось, що Вам все сподобалось.


Що робити, якщо придбаний товар не підійшов або щось не працює?

  1. Зверніться до наших спеціалістів за телефонами:

+38 (093) 682-29-85, +38 (093) 744-98-06, +38 (067) 682-29-85

Або на пошту zakaz@lockers.com.ua

І ми зробимо все можливе, щоб вирішити ваше питання і ви були задоволені покупкою.

  1. Якщо все ж таки ви вирішите повернути товар, ми звичайно будемо дуже засмучені, проте зробимо це якомога швидше.

Як повернути товар, який не підійшов у магазин LOCKER’s.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів” споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості протягом чотирнадцяти днів на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

При здійсненні повернення необхідно впевнитися, що:

- товару немає в списку товарів, які не підлягають обміну та поверненню (Постанова Кабінету Міністрів України N 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів");

- минуло менше ніж 14 днів з дня придбання товару;

- товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

- збережено розрахунковий документ та гарантійний талон, виданий при купівлі товару.

Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до розділу 5 статті 13 Закону України “Про захист прав споживачів”:

 У разі коли інше не передбачено договором, споживач не має права розірвати договір, укладений на відстані, якщо:

1) надання послуги або поставка товару електронними засобами зв'язку за згодою споживача відбулися до закінчення строку розірвання договору, визначеного у частині четвертій цієї статті, про що споживачеві було повідомлено у підтвердженні інформації;

2) договір стосується виготовлення або переробки товару на замовлення споживача, тобто якщо товар не може бути проданий іншим особам або може бути проданий лише з істотними фінансовими втратами для продавця (виконавця);

3) споживач відкрив аудіо- чи відеокасету або носій комп'ютерного забезпечення, які постачаються запечатаними;

Повернути товар можна до нас в офіс або відправити Новою поштою.

Для повернення товару в офіс м. Київ, вул. Березнева, 10, каб.1208 з понеділка по п'ятницю з 10 до 18, необхідно мати з собою:

  •           видаткову накладну,
  •          оригінал гарантійного талона (якщо він був в комплекті з товаром),
  •           документ, що підтверджує оплату товару (чек, квитанція),
  •           заяву на повернення коштів (додається)

Просимо звернути увагу, що гроші повертаються тій особі яка здійснювала оплату, та тим же способом, яким був оплачений товар.

 

Для повернення товару Новою поштою потрібно відправити товар за реквізитами:

Одержувач: ТОВ "АЛАДДІН СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШЕНС", Код за ЄДРПОУ: 33495924,

Контактна особа: Снітко Ірина Володимирівна +38 (066) 148-51-15.

Вид доставки: Склад-Склад,  Київ відділення № 62

Послуги "Зворотна доставка" і "Накладений платіж" необхідно скасувати!

Оплата доставки - за рахунок відправника.

Обов’язково! покласти в посилку наступні документи:

  •          видаткову накладну,
  •           оригінал гарантійного талона (якщо він був в комплекті з товаром),
  •          документ, що підтверджує оплату товару (чек, квитанція),
  •           заяву на повернення коштів (додається).

Повернення коштів здійснюється при повній справності продукції, після перевірки технічними фахівцями (зазвичай повернення коштів відбувається протягом 1-3 днів).

Зверніть увагу! Поверненню не підлягає:

- Товар виготовлений на замовлення споживача, тобто товар не може бути проданий іншим особам або може бути проданий лише з істотними фінансовими втратами для продавця (виконавця).

- Якщо споживач відкрив носій комп'ютерного забезпечення або інший пристрій для зберігання інформації в електронному вигляді, які постачаються запечатаними. Якщо змінено пароль по замовчуванню на токені (такий товар вважається тим, що був у використанні.

 

Дякуємо, що завітали до магазину LOCKER’s!