Information
Search

Умови поверенння товарів

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів” споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості протягом чотирнадцяти днів на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

При здійсненні обміну необхідно дотримуватись таких аспектів:

- товару немає в списку товарів, які не підлягають обміну (Постанова Кабіннету Міністрів України N 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів");

- минуло менш ніж 14 днів з дня придбання товару;

- товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

- збережено розрахунковий документ та гарантійний талон, виданий при купівлі товару.

Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до розділу 5 статті 13 Закону України “Про захист прав споживачів”:

5. У разі коли інше не передбачено договором, споживач не має права розірвати договір, укладений на відстані, якщо:

1) надання послуги або поставка товару електронними засобами зв'язку за згодою споживача відбулися до закінчення строку розірвання договору, визначеного у частині четвертій цієї статті, про що споживачеві було повідомлено у підтвердженні інформації;

3) договір стосується виготовлення або переробки товару на замовлення споживача, тобто якщо товар не може бути проданий іншим особам або може бути проданий лише з істотними фінансовими втратами для продавця (виконавця);

4) споживач відкрив аудіо- чи відеокасету або носій комп'ютерного забезпечення, які постачаються запечатаними;



Повернути товар можна у нас в офісі або відправити Новою поштою.

1. Для повернення товару в офісі необхідно мати з собою:

- оригінал гарантійного талона (якщо він був в комплекті з товаром)

- документ, що підтверджує оплату товару (чек, накладна)

заяву на повернення коштів


2. Для повернення товару Новою поштою потрібно відправити товар за реквізитами:

Одержувач: Снопченко Д.В. +38 (050) 804-37-28

Вид доставки: Склад-Склад

г. Киев, відділення №283

Послуги "Зворотній доставка" і "Накладений платіж" необхідно скасувати

Оплата доставки - за рахунок відправника

Також вкласти в посилку наступні документи:

- оригінал гарантійного талона (якщо він був в комплекті з товаром)

- документ, що підтверджує оплату товару (чек, накладна)

заяву на повернення коштів


3. Повернення коштів здійснюється при повній справності продукції, після перевірки технічними фахівцями (може зайняти до 14 днів).

Для юридичних осіб необхідно надати номер рахунку, видаткової накладної та лист (із зазначенням номера рахунку і видаткової, переліку товарів) на повернення коштів, із зазначенням повних банківських реквізитів - бланк заяви надається за запитом.

Для фізичних осіб необхідно надати номер карти будь-якого Українського банку.


4. Зверніть увагу! 

Товар виготовлений на замовлення споживача, тобто якщо товар не може бути проданий іншим особам або може бути проданий лише з істотними фінансовими втратами для продавця (виконавця) поверненню не підлягає.

Якщо споживач відкрив носій комп'ютерного забезпечення або інший притрій для зберігання інформації в електронному вигляді, які постачаються запечатаними - такий товар поверненню не підлягає.