Гарантія
Умови гарантії на продукцію iStorage і Datalocker (діє на покупки, зроблені з 01.08.2019 р)
1. Гарантійний термін вказаний в гарантійному талоні.
2. Безкоштовне гарантійне обслуговування виробу протягом гарантійного терміну забезпечується при дотриманні наступних умов:
* Дотримання Споживачем правил експлуатації виробу, описаних в документації, що додається до Виробу;
* Дотримання Споживачем вимог безпеки і відповідності умов експлуатації телефону технічним стандартам, зазначеним в документації;
* Відповідність Вироби з умовами обслуговування, передбаченим даної гарантії, чинному законодавству країни, чи продається Виріб;
* Наявність правильно оформленого Гарантійного талона встановленого зразка (видається при продажу).
3. Справжні гарантійні зобов'язання не поширюються на обладнання інших виробників, яке використовувалося спільно з Виробом.
4. Справжні гарантійні зобов'язання не поширюються на:
* Витратні матеріали і опції до Виробу (включаючи батарейки, акумулятори, лампочки, але не обмежуючись цим списком);
* Профілактичні роботи та чистку внутрішніх частин Вироби;
5. Справжні гарантійні зобов'язання не поширюються на Виріб, пошкоджене в результаті:
* Природних явищ;
* Попадання в Виріб сторонніх предметів або рідин;
* Діяльності тварин;
* Попадання в Виріб продуктів життєдіяльності тварин;
* Неправильної установки, експлуатації, зберігання або транспортування Вироби;
* Механічних впливів;
* Несанкціонованого доступу до вузлів і деталей вироби осіб, які не уповноважених на проведення зазначених дій.
6. При втраті гарантійного талона дублікат не видається. У разі втрати талона та необхідності гарантії Вам необхідно повідомити менеджеру номер телефону, на який оформлялася купівля, своє ПІБ і серійний номер виробу.