Information
Search

Гарантія

Умови гарантії на продукцію iStorage і Datalocker (діє на покупки, зроблені з 01.08.2019 р)

1. Гарантійний термін вказаний в гарантійному талоні.

2. Безкоштовне гарантійне обслуговування виробу протягом гарантійного терміну забезпечується при дотриманні наступних умов:

   * Дотримання Споживачем правил експлуатації виробу, описаних в документації, що додається до Виробу;

   * Дотримання Споживачем вимог безпеки і відповідності умов експлуатації телефону технічним стандартам, зазначеним в документації;

   * Відповідність Вироби з умовами обслуговування, передбаченим даної гарантії, чинному законодавству країни, чи продається Виріб;

   * Наявність правильно оформленого Гарантійного талона встановленого зразка (видається при продажу).

3. Справжні гарантійні зобов'язання не поширюються на обладнання інших виробників, яке використовувалося спільно з Виробом.

4. Справжні гарантійні зобов'язання не поширюються на:

   * Витратні матеріали і опції до Виробу (включаючи батарейки, акумулятори, лампочки, але не обмежуючись цим списком);

   * Профілактичні роботи та чистку внутрішніх частин Вироби;

5. Справжні гарантійні зобов'язання не поширюються на Виріб, пошкоджене в результаті:

   * Природних явищ;

   * Попадання в Виріб сторонніх предметів або рідин;

   * Діяльності тварин;

   * Попадання в Виріб продуктів життєдіяльності тварин;

   * Неправильної установки, експлуатації, зберігання або транспортування Вироби;

   * Механічних впливів;

   * Несанкціонованого доступу до вузлів і деталей вироби осіб, які не уповноважених на проведення зазначених дій.


6. При втраті гарантійного талона дублікат не видається. У разі втрати талона та необхідності гарантії Вам необхідно повідомити менеджеру номер телефону, на який оформлялася купівля, своє ПІБ і серійний номер виробу.